Everest értékelés

 2009.08.29. 20:36

Mostanában ellepnek minket az on-line pókertermek és azoknak a jobbnál-jobb reklámjai. Én is kipróbáltam már néhányat. A legjobb kétség nélkül a PokerStars, bár ott nincs túl sok free játék ahol valódi pénzt lehet nyerni. Ha van, akkor meg elég "kemény munkával" lehet azt megszerezni, de ez nem problélma. Ami viszont probléma, az maga az Everest on-line pókerterem és kaszinó. Az Everesten az a rendszer, hogy a verseny kezdeténél nem vagy bejelentkezve, kizárnak. Ez nem baj, hiszen a PokerStarson sokaknak "hobbija", h csak regisztrálnak aztán oda se tolják az arcukat. A baj az, hogy a verseny egésze alatt kidobálják az embereket ha kiülnek. A szabályban benne van az, hogy aki hoszabb ideig kiül, azt kizárják a versenyből. De azt nem írták oda, mennyi az a hoszabb.

Ami miatt született meg ez a bejegyzés, mert tegnap nagyon-nagyon zabos lettem rájuk. Sit&Go versenyen indultam és majdnem az egész verseny ideje alatt az első háromba voltam. Már több mint 2 órája tartott a verseny és még nem volt szünet. Egy perc se. Bejutottam a döntő asztalra, ekkor úgy döntöttem, adok magamnak néhány perc szünetet. Gondoltam ekkor már nem érvényes az a szabály, hogy ha nem vagy aktív kizárnak. Hát elmentem megmozgatni magamat. Kb 5 perc elteltével tértem vissza, mire az várt, hogy kizártak, mert nem vagyok elég aktív!!!! Emberek, vezettem!!! ha ez nem elég aktív, akkor mi?! szóval, én soha többé nem fogok Sit&Go versenyen indulni az Everesten, tanácsolom, hogy ti se tegyétek! Megjegyzem, a PokerStarson ezt is meg tudták oldani, csak ezeknek nem sikerült.

Címkék: verseny póker pokerstars everest póker verseny on line póker sit&go

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr21347142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása