Nem kell ezen kiakadni...

 2010.06.28. 21:49

Tudjátok mit utálok nagyon?! Elmesélem.

ma délelött mama kapott egy telefont, a kb 5 éve teljes csöndbe burkolózott keresztlányától, hogy meglátogatná ma ő és a párocskája és amúgy mellesleg mutatna neki valami új és nagyon jó dolgot. Tehát, csak hogy úgy értsétek, mint én, Mamát totál leszarták x évig, majd most hogy valami bizniszbe bele fogtak, hirtelen eszükbe jutott. CSak jelzem, hogy a röpke 25 éves pályafutásom alatt állítólag találkoztam vele már ez előtt kétszer, dehát rövid az eszem, na. Így "vártuk" őket. Legalábbis én. Panel házban lakunk, így tökéletesen hallottam, ahogy a nő, az ő régen látott drága keresztanyukája felé "fut". - aztán megláttam hogy a nő jóindulattal 160 cm és kb ennyi kiló is, szóval inkább átlépem, mint megkerülöm. Szóval, asszem a mi folyosóhosszunk volt a heti testmozgása. már megy a jópofi vagy 1 órája, majd rátérnek a lényegre. már akkor többször a nyelvemen volt, hogy minek is köszönhetjük ezt a látogatást?! (megjegyzem egy városba lakunk, de nem baj, nekem nem hiányoztak) Naná, hogy szegénykémet nem azért látogatták meg hirtelen, mert érdekelte volna őket hogy éppen mi a baja, hogy van, mit csinálgat. rá akarták tukmálni a szódásszifonukat, ami történetesen oxigénnel dúsítja a vizet. húúú. na ez az, amitől kiakadok. Az, amikor hosszú hónapokon, sőt éveken át az adott személy nagy ívben szarik a másikra, majd mert neki épp az a kényelmes, v tudjam is én mi, érdekében áll, vagy csak a lelkiismerete szólal meg és hirtelen megjelenik és elvárja a másiktól hogy itt vagyok, szeress, mert már kellesz, tégy nekem szívességet! ja, hogy eddig nem kellettél?! bocsi, vagy még az se.

szóval, itt van némi használati utasítás hozzám és az összes többi lényhez. ha valaki jóban akar lenni bárkivel hosszútávon, úgy igazán, akkor hanyagoljuk a több hónapos, éves eltűnősdit, majd ha vissza dugja az arcát, akkor ne várja el - legalábbis tőlem ne- az illető azt legyen olyan drága, hogy tárt karokkal várjam vissza, mert ez nem olyan.

 Tehát, mama keresztlánya igazi szar alak. és ezek a tág értelembe vett rokonaim?! :S

 

Címkék: szemétség mama víz oxigén kihasználás szarember

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr682117109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása