Magyar Nagydíj hostess

 2009.06.07. 15:56

Már 10 éve minden -na jó, majdnem minden - Forma 1-es futamot megnézek a tv-ben, ebből nem engedek. 3 éve pedig azt vettem a fejembe, hogy kint akarok lenni a Hungaroringen, a Magyar Nagydíjon, ahol a lehető legjobb pozícióba akarom tudni magam. Ez két féle képpen lehetséges, vagy a Super Goldon ülök, de ez még mindíg túl messze van és mellesleg elég drága. Vagy, és ami a legjobb lenne, ha hostessként dolgozhatnék ott. Hát ki tudna közelebb kerülni hozzájuk, mint az, akik mellett elsétálnak, aki tartja nekik a táblát, vagy sorfalat áll nekik?! Naná, hogy a hostess csajszik! Ezért akarok az lenni! Nem érdekel, hogy egész nap megsülök, nem érdekel, ha megfagyok és még az sem, ha nem kapok érte fizut, csak OTT LEGYEK! Ezért, ha valaki, bárki tudja hogy hol lesznek ilyen válogatások az írja meg nekem legyen olyan szíves. Biztosíthatlak titeket, nem vagyok egy bányarém, komolyan nem. Csak nem tudom, melyik rendezvényszervező, közvetítő cég foglalkozik ezzel. Köszi a segítséget :)

Címkék: munka segítség álom forma 1 hungaroring kérés formula 1 magyar nagydíj hostess hosztess

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr421169422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bubajosboszi 2009.06.21. 17:58:45

Szia!
Ha megtudtad ,hogy hol lehet jelentkezni vagy kit kell megkeresni ezért akkor légyszi írj.Engem is nagyon érdekelne:)

darkhoney 2009.06.21. 19:50:27

@bubajosboszi: kitartó kutatás után megtaláltam azt a hostess stúdiót, akik a Magyar Nagydíj ING lányait "adják", legalábbis a referenciák között láttam ilyen fotókat. S most lehet, hogy magam ellen dolgozom, de íme a honlap címe:
www.congresshostess.hu/hostessek.htm
Győzzön a jobbik :D :-p

petra 2010.02.06. 12:50:03

@darkhoney: szia! most olvastam ezt a bejegyzésedet, tudom már tavalyi, de érdekelne hogyan sikerült jelentkezned, sikeres volt-e, és hogy hogyan zajlott le az egész! én is F1 rajongó vagyok már 6 éve, és engem is érdekelne a hungaroringi hostesskedés (idén). várom a mielőbbi visszajelzésedet! előre is köszönöm!

darkhoney 2010.02.07. 00:25:09

@petra: szia! Sajnos még válaszra sem méltatott a fent említett hostess cég, akik az F1-es lányzókat adják.Küldtem neki fotós által kért képeket, amilyeneket kértek, de még ez sem volt elég egy válasz e-mailhez. Azt hiszem túljelentkezés lehet. a oldaluk: www.congresshostess.hu/main.htm Több sikert neked, én idén megyek. így, vagy úgy :)

petra 2010.02.08. 22:18:59

köszönöm szépen a visszajelzést! :) lehet megpróbálkozom, hátha történik vmi.. :S

kisanett 2010.03.31. 18:30:19

Sziasztok Lányok!
Csak most tévedtem erre az oldalra, és olvastad a kommentjeiteket...Ez a hostesskedés tavaly nyár óta - akkor voltam először kint a futamon - nagyon foglalkoztat engem is, de nem tudtam, milyen úton, módon kezdjem is el a keresgélést.Nálatok van mostanra vmi fejlemény? Kaptatok az adott cégtől visszajelzést?
Köszi a választ!

Dia1821 2011.07.14. 10:08:54

Sziasztok:)
Bár én csak most egy évvel később fedeztem fel ezt a blogot, de engem is nagyon érdekelne ez a hostess munka a Forma-1-ben. És találtam egy honlapot ami bár nem egészen a Forma1-re, de a WTCC túra világbajnoksági futamra keresett lányokat.

www.vipbudapesthostess.com/hu/munkaajanlatok/hostesseket-keresunk-wtcc-tura-vilagbajnoksagi-futamra-hungaroringre-munka

Bár ez nem jelenti azt hogy a Forma-1-re is ők keresnek, de azért remélem ez is lehet egy előrelépés.
Sziasztok

giccca11 2012.03.30. 19:57:47

sziasztok!Én is csak most vettem észre,de ezen az oldalon már tényleg a forma1-re keresnek lányokat!
vipbudapesthostess.com/hu/munkaajanlatok/2012-es-magyar-forma-1-grand-prixre-keresunk-grid-girloket-munka

darkhoney 2012.03.30. 22:41:21

gicca, köszi a tippet. hááát, megnéztem az oldalt, de én nem venném komolyan. az oldal maga komolytalan és gagyi. amik feltűntek az oldalon, azok helyesírási hibák és a hirdetés alul, hogy csinálj rajtuk keresztül portfóliót.
azért sok sikert a jelentkezéshez - itt vagy nem itt-, remélem vkinek sikerül :)

vippraad · http://www.vipbudapesthostess.com 2012.04.06. 17:43:01

@darkhoney:
Szia!
Köszönjük az észrevételeket a VIP Budapest Hostess és Modellügynökség (www.vipbudapesthostess.com) weboldalával kapcsolatban!

Válaszul az észrevételeidre:

Helyesírási hibák:
Való igaz, hogy a sok munkánk miatt jó sok van belőlük az oldalon. Ezeket próbáljuk folyamatosan javítani. Ehhez tesznek hozzá egy plusz adaggal a lányok hozzászólásai, amelyekben 10-szer annyi helyesírási hiba van. Nem is beszélve az adatlapokról, amelyek megint csak tele vannak hibákkal. Dolgozunk rajta és nap mint nap kijavítunk belőle jó sokat.

Portfólió fotózások:
Azért hirdetjük a portfólió fotózásainkat (amúgy kb önköltségi áron, amelyről magad is megyőződhetsz a www.olcsoportfolio.hu oldalon), mivel a lányok nagyrészének fotói alkalmatlanok arra, hogy komoly megrendelőkhöz kiküldjük őket. Ha végignézed a feltöltött adatlapokat akkor erről magad is meggyőződhetsz. Egyik hostessünknek vagy modellünknek sem kötelező nálunk portfóliót készítettni ez csak egy költséghatékony megoldás azoknak a lányoknak akik komolyan szeretnének dolgozni.
A témát elég alaposan körbejártuk már a blogunkon is:
vipbudapesthostess.com/hu/vip-budapest-hostess-modell-blog

Remélem válaszunk révén sokkal nagyobb rálátásod lesz a másik oldalról is az oldalunkra.

Ha neked vagy a blogod olvasói közül bárki másnak további észrevételei lennének az oldalunkkal kapcsolatban akkor szívesen fogadjuk a kritikákat az info@vipbudapesthostess.com e-mail címen.

Igyekszünk mindenre választ adni és erőforrásainkhoz méltón javítani az oldalunk.

vippraad · http://www.vipbudapesthostess.com 2012.04.12. 16:58:45

@giccca11:
Szia! Igen tényleg a Forma 1-re keresünk lányokat, de csak min 170-173 cm magas és legalább angolul jól beszélő dekoratív lányokat! A több mint száz jelentkező közül már megtörtént a durva szűrés kb még 57 lány van versenyben, akiknek hamarosan egy személyes castingot is fogunk tartani.

vippraad · http://www.vipbudapesthostess.com 2012.07.24. 16:19:51

Sziasztok!

Újabb lehetőség a Forma 1 iránt érdeklődőknek! A VIP Villagebe is tudunk munkát adni az extra csinos lányoknak:

vipbudapesthostess.com/hu/munkaajanlatok/2012-es-magyar-forma-1-re-vip-villagebe-keresunk-hostesseket-munka

Igazi VIP munka!
Csak komoly a paramétereknek megfelelő lányoknak!
süti beállítások módosítása