Ennek is lőttek

 2010.07.13. 23:02

Mivel szép kis látogatottságot hozott a forma 1-en történő hostesskedéssel foglalkozó bejegyzésem, valamint még mindíg nem tettem le teljesen arról, hogy egyszer a célegyenesben én foghassam az egyik pilótának a Nemzeti színű zászlaját, utána néztem ennek a Red Bull Formula Una programnak. Nem volt egyszerű. Kerestem, olvastam, kutattam, majd találtam egy cikket. a cikkben nagy szomorúságomra azt kellett olvasnom, hogy a Red Bull befejezte a Formula Una programot. Nem lesz több!!! Hát hogy tehetnek ilyet!? ez tűnt a legkönyebben megközelíthetőnek, erre kész, kinyírják.

A kérdéskörhöz tartozik, hogy F 1-es munkával kecsegtető csalók is vannak ám, úgyhogy óvatosan. 2010. májusába kaptak el két vicceskedő fiatalembert, akik hostess lányokat gyűjtöttek, beszedték a ruha pénzt és természetesen mondanom se kell, leléceltek vele, közük nem volt az F1-hez.

ami pedig a leginkább elkeserítő, hogy 2010-re már megvannak a rajtrács lányok. ezt a cikket találtam a legéppkézlábabbnak, csak hogy ti is szenvedjetek :) elolvasható itt Szóval, a rossz hír,hogy idén már csak érvényes jeggyel juthatunk be, de az nem elég! Esetleg, aki van olyan szerencsés hogy még diák is, akkor próbálkozhat a Forma-1 rendezői/jegykezelői pozíció elnyerésével, természetesen itt csak az élmény a munkabér, ha jól láttam.

Címkék: munka forma 1 hostess formula una f 1 hostess

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr72150227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása