Kereset kiegészítés

 2016.02.28. 14:59

Mióta az eszemet tudom, spórolok. Csakhogy abba a csapdába estem, hogy csak akkor tudok hó végén félre tenni bármennyit, ha adott hónapba csak a munkábajárásra, evésre (itt nem fér bele egy menza evés se, csak otthonról, általam készített kaja) és lakhatásra költök. Okom nincs sírni tudom, mert nem a megélhetésemért küzdök, csak haladni szeretnék kicsit. 

Órákat töltöttem azzal, hogy kiegészítő munkákat találjak.

A következőket találtam és próbáltam ki: 

Phantom shopping - ez próbavásárlás. Megadott helyszínre, megadott időszakban kell ellátogani s ott megadott szituáció alapján próbavásárlást végezni. Meg kell figyelni általában az üzletet, s a megadott eladót, annak viselkedését és értékesítését. A vásárlás/üzlet látogatás után jegyzőkönyvet kell kitölteni, azt a felületen feltölteni a bizonyítékokkal együtt. A jegyzőkönyvet értékelik, javítják. Havonta egyszer fizetnek, ez teljesen legális, befizetik a járulékokat, rendben küldik év elején az előző éves kifizetések után az adóigazolást is.

Jó véleménnyel vagyok róluk, mert voltak hónapok, amikor nagyon sok megbízást kaptam tőlük. Viszont ez a hátulütő is, mert kiszámíthatatlan bevételforrás. 

Otthonról.hu - hanganyag utáni gépelés, adatbázis tisztítás. Ezek otthonról végezhető munkák. Kiszámíthatatlanul osztják a munkákat. Van reggel, napközbe és néha este is osztás. De nincs sok ismétlődés. Egyszerre mindenki aki regisztrált és kéri az értesítést (ez lehet e-mail és sms is) megkapja hogy most került fel az oldalra elvégezhető munka. Az első 50 embert engedi be az oldal, (ügyintézői válaszukból tudom) s az aki bent van annyi kiírt munkát végez el, amennyit csak tud. Itt gépelek és adatbázis tisztítást is végzek. Adott pl. egy konferencia, aminek jegyzőkönyvet kell készíteni. 20 mp-s részecskékre van darabolva a hanganyag, amit szétosztanak a delikvensek között. Hallás után legépeled, majd lektorálják. Természetesen, a hibák miatt pénz levonás, vagy ha túl sok hibád van akkor teljes összeg visszavonás lehetséges. Ez is legális, itt is fizetik a járulékot. Kicsi mézesmadzag van a dologba. Amikor nézed az egyenleged, hogy mennyit kerestél, ott a járulék és bérszámfejtési költség még nem levont. Szóval mindíg kevesebbet fogsz kézhez kapni, de ez szerintem ha tudod és készülsz rá, nem a felháborító lenyúlás kategória. 

Protypers.com - többek közt, erről írt cikket néhány hete az index, mondván hogy újkori rabszolga munka. Van benne valami, de gondoltam én, mégis értelmesebb ha ezt csinálom az üres időmben, mintha candy crush-t nyomogatnám. Ezt nehezen lehet kereset kiegészítő munkának nevezni, mivel rengeteg idődet elveszi, nagyon keveset fizet. Itt captcha-kat kell gépelni irtó gyorsan. Tudod, ezek a nem vagyok robot megnyomása utáni krisz-kraksz képek. 15 mp-t adnak egy ilyen legépelésére. Egy kép legépeléséért 0.0004-0.001 dollár közti összeget kapsz. Időszaktól függ mennyit adnak érte. Ha vállalsz Smart Captcha megoldást, akkor az 50%-os képenkénti díj növekedést eredményez. Ezek a smartok képek. Kiírja többnyire angolul, h válaszd ki pl. a vízeséseket a képek közül. Ez Paypal-ra vagy Bitcoin-ra fizet, hetente. 

Amit még megtaláltam, de nem próbáltam mert nem volt szimpi, a trafficmonsoon. Reklám oldal megnézős, piramis építős dolog. Akit beszervezel, az gyűjt neked is. Eleve nem szeretem az ilyen piramis felépítésű dolgokat, szóval nem regisztráltam. Még ez is változhat. 

Ha valakinek van jól bevált hasonló munkája, akkor szóljon legyen kedves kommentbe, mert érdekel :) köszi

Címkék: távmunka próbavásárlás keresetkiegészítés online munka otthonrol.hu otthonról végezhető munka protypers

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr938426020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása