Az eltűnt lány visszatér :)

 2010.02.07. 00:40

Igen, mostanság el vagyok tűnve, ugyanis meglehetősen elfoglalt lettem. Annyi minden történt, és történik, na meg persze remélem még fog is, hogy a fejem lassanként túlterhelt lesz. Ilyenkor annyira meg tudom érteni azokat, akik diktafonnal rohangálnak és arra mondják fel maguknak az emlékeztetőket! Mondjuk, ha bele gondolok, ezt én is egész könnyedén meg tudnám tenni, ugyanis az mp3 lejátszóm meglehetősen okos ketyere és tud diktafonként is működni, meg amúgyis non-stop nálam van. szóval, csak eszembe kéne hogy jusson, ami úgyse fog. Na mind1. Jövő héten kresz vizsga :S no para, pót vizsga is van a világon, de azért egész egyszerűen kiborítanak a különböző irányból de azonos manővert végző villamosok! És akkor még a gyalogosokról meg a műszaki izéről nem is beszéltem. Miért nem marad mindenki nyugton a seggén?! Komolyan. Na ezzel nem azt mondom, h mindenki dolgozzon otthon - nem mókás antiszociálisnak lenni ám-, vagy ami még roszabb, ne csináljon semmit -ma megint megnéztem a wall-et, nincs szép jövőképem-, de így túl bonyolítani. Úgyis az éli túl akinek több pénze van egy hiper biztonságos autó megvételére. akkor meg nem mindegy?! Amúgy ez a jogosítványosdi arra megy ki erősen, hogy hogyan lehet egy-egy delikvensből több pénzt kihúzni. Ilyen oktatás, olyan vizsga, amolyan cd, aztán a könyv na meg annak a kiegészítője és akkor még a pót órákról nem is beszéltem. pff. komolyan, néha az agyam eldobom. Ja és ráadásul a kresz tanfolyamok első fél 1 órájában legalább 1-2 alkalommal el is szundítok. 17-től kezdődött, és akkor vagyok fent 12 órája, szóval akkor vagyok a hulla pontomon. És akkor a szó szoros értelmében kell ezt érteni.

Címkék: tanfolyam tanulás fáradtság kresz jogosítvány pénznyelő

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr231735414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

birge · http://birge.blog.hu 2010.02.08. 09:24:34

Programot és a könyvet például kölcsön is lehet kérni.. Tudom, hogy nem ez a legnagyobb tétel, de párezer forinttal beljebb lettél volna:)
Kreszoktatásból meg úgy tűnik valami uncsit fogtál ki. A motorosnál én is hasonlóképpen voltam, még jó, hogy csak három alkalommal kellett ott lenni:D

darkhoney 2010.02.08. 23:34:10

@birge: Nem volt unalmas, csak 1, nem igazán érdekelt a dolog 2, tényleg nem mókás 12 óra ébrenlét ebből 8 óra dolgozás után még 2,5 órát tanulással tölteni :S Eddig is gyanítottam h minden tiszteletet megérdemel az, aki így készül vizsgára és mondjuk még pluszba gyereke és netalántán háztartása is van, de hogy ilyen durva legyen... beszarás
süti beállítások módosítása