Póker

 2009.04.19. 23:29

Be kell hogy valljam, hogy kb fél éve masszív on-line pókeres vagyok. Nincs számlám, ingyen játékokon indulok el és nyerek! :D Na, nem azt kell elképzelni, hogy totál megnyerem, de helyezett pozíció az úgy össze szokott jönni. Naponta úgy 2-10 cent, majd jól elvesztem :D Ugyanis amikor érzem a zsebembe a "pénzt" akkor rendes nő módjára felelőtlenül kezdem szórni, tehát benevezek pénzes asztalokra, ahol nem mindíg nyerek, ha meg nyerek akkor azt is elvesztem egy másik asztalnál :S Szóval, nagyon kell vigyázni, hogy aki on-line pókerre adja a fejét, az ne nyisson on-line számlát, mert el fog fogyni. Nekem nem fogy a pénzem (illetve, dehogy nem!, csak nem erre) de csak azért, mert elfelejtettem a jelszavamat. he-he-he

Egyébként nem ez volt ennek a topiknak a célja, hanem egy gondolat. Most ugye marhára menő lett ez a póker, főleg az On-line. (hangsúlyozom, az én csatlakozásom időpontja még a nagy kampány és Gyuri bácsi Tv2-es felbukkanása elöttre tehető) A tv-ben egymást érik az EverestPoker és a PokerStars reklámok. Ja, meg az Unibet és a Bwin, de ezeken nem játszom. Az ember, akinek van még némi pénze, de nincs túl sok, gondol egyet és nyit egy számlát, és játszik. Ezt onnan feltételezem, hogy rengeteg olyan játékos van a versenyeken, akiknek halvány gőzük nincs hogy mit csinálnak. Bár, ezt annyira nem is bánom, mert jól el lehet nyerni a zsetonjukat. (olyan lapokra teszik fel az összes zsetonjukat, amire józan ember nem tenné fel, csak ők) Soha nem volt ilyen könnyű szerencsejátékot játszani! Most pedig, hogy elég sok embernek tulajdonképpen a segge is kilóg a gatyájából, kézenfekvő  hogy eljátszik a gondolattal, hogy mi lenne ha... Úgyhogy nagyon okos volt az, aki ezt most ennyire felfutatta és nagyon sajnálom, hogy nem én voltam az. Újfent nem.

Ja, igen! Várom azok jelentkezését, akik tudnak és szeretnek pókerezni (Hold'em-et inkább) és szeretnének póker összejövetelre menni, vagy szívesen látnának engem a sajátjukon. Ugyanis nagyon szeretném kipróbálni élőben, szemtől-szembe milyen is a póker. Egy kikötésem lenne, hogy egészben és élve szeretnék haza érni az összejövetel után.

Címkék: játék verseny szerencse póker felhívás holdem internetes pokerstars everest szerencsejáték on line

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr691075191

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: My new post 2018.02.14. 21:53:25

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása