agymenés

 2010.06.10. 22:14

Mostanában annyira sok dolog történik velem, hogy az már szinte követhetetlen :) Megjegyzem, én ennek csak örülni tudok. Sok-sok emberrel találkoztam, olyan helyeken voltam ahova nem nagyon mentem volna el, olyan élményekben lehetett részem, amit semmiért nem adnék vissza! Ennek következtében, élek, úgy tűnik, már kevésbé vagyok antiszociális. Hittétek volna?! S annak következtében, hogy több emberrel találkozok, megint kezdenek visszatérni a gondolatok is a fejembe. húúú, hogy mekkora csomók vannak egy-egy gondolatmenetemben...

Ma, munkából vonszoltam magam haza felé - szerencsémre ma ismét lemondta a vezetésemet az oktatóm :) - az óvoda mellett menve érdekes párbeszédfoszlány csapta meg a fülemet. Kb középsős kisfiú és kislány sétált egymás mellett az udvaron. A kislány a következőt mondta a kiscsávónak: " Emlékszel, amikor még engem szerettél, tőlem is megkérdezted ezt!" ez milyen durva egy mondat?! Tudom, lehet h túl misztifikálom a dolgot, de akkor is. Tehát ennek a két kisembernek sikerült barátságban megmaradni, egy feltételezhetően nagyon komoly szerelem után, majd a kisfiú, miután nyilvánvalóan másik kislányt szeret, ezt az exével meg is tudja vitatni! :) Hát nem csodálatos?! Én csak az utóbbi néhány hónapban találkoztam olyan emberekkel - felnőttekkel- akik ugyan ezt kivitelezik. Én eddig csak azt a verziót ismertem, amikor a nem is ismerlek többé variáció van, nem az összejárogatós. Mondjuk, remélem nekem ilyen gondom már soha nem lesz :)

Most megy a Vb előtti koncert a televízióba. Azon gondolkoztam az elején, hogy az együttesek beperelhetik-e a televízió társaságokat és a hangosítást hogy botrányosan rosszul hallatszottak a tv-ben?! Én mondjuk a BEP helyébe ezt megtenném. Vagy ők voltak ilyen botrányosan szarok, vagy nem is tudom. De gyanús, hogy ők voltak a szarok, mert a többi előadó mini koncertje nem volt ilyen rossz, bár azt nem ismerem, kettő a dalok nagyrésze erősen hajazott holmi "macskazenére". Úgy tűnik, nekem túl Európai a fülem. Ami pedig ezt a kommentátor párost illeti, jobb lett volna ha komment nélkül lemegy az egész.

A hét másik nagy felfedezése, hogy az Árpád híd HÉV megállóban kimondottan finom lángost lehet kapni és még olcsó is. Minőségi sajtot szórnak rá, nem sajnálják a tejfölt és nekem szerencsém volt frissen sültet vennem, mindössze, 380,- Ftért. Egész egyszerűen zseniálisan finom volt!

ja, és a végére a heti aranyköpésem. Beszélgettem egyik kedvenc munkatársammal, hogy neki mi lenne az a munka amit még 50 évig tudna szívesen végezni. neki a régészet lett a választott hivatása. Erre nekem ez a mondat jött ki a számon: "jajj, Lolka ne akarj régész lenni, mert akkor folyton tele lesz az orrod porral! " hát de nincs igazam?!

 

Címkék: gondolatok aranyköpés lángos vb koncert

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr412031532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása