Amikor már nem számítasz rá

 2009.09.07. 00:31

Sokszor mondták nekem azt, hogy minden akkor fog velem megtörténni, amikor nem is várom, nem keresem és nem remélem. Mondjuk ez az előtt volt nagy mondásuk az ismerőseimnek, amikor még kerestem a pasit, a szerelmet és az Ő-t. Ez is pont akkor jött össze, amikor nem is gondoltam rá. De ez más tészta.

Már fél éve munkát keresek, már fel is adtam kicsit, úgy gondoltam, hogy senkinek se kellek. Így úgy döntöttem, h iskolába fogok járni. Igaz, csak hétvégén. Egész héten vártam, hogy csörrenjen a telefonom, vártam az értesítést, hogy felvettek-e vagy sem. De a telefonom csöndbe maradt, egész héten. Nagyon letörtem. Ma, vasárnap pedig a telefonom csöngése keltett 10 körül. Az egyik Hr-es lányzó volt az egyik általam megpályázott pozíciónál felvételiztetett. És, képzeljétek el, nyertem! Felvettek. És mikor történt az egész? Amikor nem is számítottam rá. Vasárnap nem számít ilyenre az ember, így én se. Egész nap happy voltam. 

Este pedig beneveztem egy on-line poker versenyre. Már az első 10 leosztásba elég szar helyzetbe hoztam magam, a zsetonjaim jelentős részét elveszítettem, de mint a siccs! na, ott satufék és onnan csak biztosra mentem. Kivártam és bejött. Sorra bejött minden - majdnem minden. És mi történt? Nyertem! Ott is nyertem.

Szóval Fortunának nagy köszönet mára és nagy puszi. Szóval a csüggedőknek csak annyi, hogy nem szabad feladni, mert egyszer mindenkire rámosolyog a szerencse. Legyen az munka, szerelem, bármi, csak ki kell tudni várni. ja, és néha be kell vállalni az All In -t :D

Címkék: munka verseny szerencse all in póker sors fortuna nyertem on line poker

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr571365021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása