Soha többé

 2010.09.28. 20:13

Két napja érzem, hogy nincs rendben valami a fülem-fogam-torkom területén. Azonosítani nem tudtam, de nem fájt túlzottan, sőt volt amikor el is múlt. Azért mondjuk nem akartam megvárni azt, amíg triplájára duzzad az arcom és sírógörcs kerülget a fájdalomtól, így elmentem a körzetem szerinti fogorvoshoz, gondolván hogy ez lehet a hunyó. Mármint a fogam. Ugyanis ez a három erősen hat egymásra, de aki ezt így kitalálta, kinyírom az tuti :) Szóval, az sztkban a következő fogadott. Rengeteg, szürke és a sorsába bele törődött fáradt ember. De tényleg. Oda kopogtam szépen az ajtóhoz, mert nem riasztottak ám el a többiek, s felmértem a helyzetet. Kb 5 percnyi keresgélés után, egy térképen megtaláltam, hogy melyik orvoshoz mehetek be egyáltalán. Majd nagy örömmel konstatáltam, hogy szerencsém van, pont ő rendel! Ez után lettem figyelmes a piros kiírásra, mi szerint, időpont kérés kötelező, időpont nélkül csak ambuláns betegeket látnak el. Erre, nagy rafkósan a rendelőből még felhívtam a megadott számot, h kérjek időpontot. Rövid telefonos diagnosztika után, az asszisztens kifejezetten szimpatikus hangon közölte, hogy a legközelebbi időpont az jövő hét péntek -jelzem, hétfő volt akkor, tehát 10 munkanap- Remek! Ennyi a fene nagy rafináltságomról :S Megköszöntem a segítségét, majd megpróbáltam újra, hogy hátha mégis talál valahol vmi lukat - ami nem a fogamban lehet- és be tud oda suvasztani, de nem. Közöltem, hogy akkor kénytelen vagyok valami más megoldás után nézni. Ez volt a hiba. Nagy hiba! haza mentem és leérzéstelenítettem magam egy kis sétálós jánossal és némi pirinnel :) Hatott...

Reggel sikerült úgy felébrednem, hogy fáradtabb voltam, mint valaha és jobban is fájt az említett terület, mint előző nap. Az első magán izét felhívtam és kértem időpontot (második hiba), ahova természetesen kaptam is. Nem voltak hiú reményeim, tudtam hogy jelentős összeget ott fogok hagyni, de gondoltam megéri a kellemetlen érzés nélküliség. Bementem, szimpi volt a hely és még az illat se volt az a tipikus rendelő szag. A doki csajszi is elsőre megnyerő volt, ennek köszönheti hogy hagytam, hogy bele nyúljon a számba egyáltalán. Ez volt a harmadik hiba! 1 óra hosszat túrkált, fúrkált - állítom csinált oda egy Marianna-árok mélységű izét, majd betömögette, megpittyegtette- hogy az mi az isten volt...bár asszem tudom. ez volt a hókusz-pókusz ami miatt drága az ilyen "kezelés"- megint fúrkálta, néha rutin szerűen leb@szott, hogy ne nyeljek és ne zárjam összébb a számat - de könyörgöm, már több mint fél órája mataszt, ember, még jó hogy nyelek stb. nem mondtam semmit és ő se mondott semmit. az egész alatt tulajdonképpen lövésem sem volt arról hogy hol és mit csinál, ugyanis az injekciók után semmit nem éreztem. már a végén elegem volt belőle, örültem hogy megszabadultam tőle, fizettem és már ott se voltam. haza fele jövet, amikor elkezdett a lidokain injekció múlni, kezdtem érezni, hogy ahol eddig rossz volt, ott most még roszabb, sőt a fülem egyenesen borzalmasan van. 

A jó hír, hogy mostmár folyamatos a fájdalom, így tudok hozzá alkalmazkodni, nem tör rám néha-néha alattomos módon. És kaptam plusszot is, hiszen eddig nem fájt az a fogam, amit betömött most, de már igen! csupa öröm az élet! :) ugye?! szóval a kiscsajhoz max akkor megyek legközelebb, ha meg akarom gyapálni. Na nem kell ám ezt komolyan venni, már elszállt a dühöm és különben sem vagyok az a kimondott agresszív alkat. Összeszedem magam és ha nem javul, akkor megnézek egy fül-orr-gégészt, hátha az a fülemet teszi tönkre és akkor már teljesen indokolt lenne a táppénz is.

Címkék: fájdalom hentes méreg fog jajj düh fogorvos tömés

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr112330479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása