Koravén

 2009.07.03. 20:36

Egyre biztosabb vagyok abban, hogy valami nem stimmelhet velem, ugyanis amit a kortársaim és a nálam fiatalabbak, jóval fiatalabbak! megengednek maguknak az egész egyszerűen felháborít. Komolyan. Az én készülékemben lenne a hiba? Én tényleg béketűrő vagyok, de az amikor utazok az amúgyis túlzsúfolt, levegőtlen, ember bűzben "fürdő" tömegközlekedési eszközön, ahol még ráadásul hozzám is tapadnak egyesek a gusztustalanul izzadt és büdös testükkel -remélem már át tudjátok érezni a frusztrációm mértékét- elkezd néhány pisis barna diákigazolványos, tizenéves kiscsávó a telefonjukon hangosan "zenét" hallgatni. Mármint, csak szerintük volt zene. Szerintem inkább vmi borzalom volt. Azt hallom csak, hogy vmi férfi vagy nő nyekereg valami borzalmas szintetizátoros zenei alapra, vagy csak csettingetésre. Ez nekem nem zene és önszántamból soha nem hallgatnák ilyet. Ok, ápolni kell a folkrólt meg jó az nekik ha többen hallgatják, de könyörgöm, ne így! Sőt, megkockáztatnám, hogy nem ezt a fajta zenét tartják ám nagyra azok a bizonyos, szörnyen okos kultúr tudósok. Tudom ám, hogy van erőszakos térítés de ne. Ne,ne,ne,ne,neeee! 

A másik kedvencem, hogy felszállnak a csini lányok, meg a csini fiúk és vagányul felpakolják a patáikat az ülőkére. Ezek nem gondolkoznak? Mit hisznek magukról? Ők se örülnének annak, ha a seggükön egy hatalmas lábnyom éktelenkedne miután felállnak a székről. Ja, és a kedvencem, hogy ha bármelyikre rászól valaki, akkor nekik áll feljebb. Ezektől várjuk el, hogy fellendítik az országot, és majd amikor mi már nem leszünk használhatóak akkor ők segítenek nekünk és tartanak el? Hát asszem szarban vagyunk, nagy szarba.

Címkék: budapest kritika tömegközlekedés fiatalok koravén

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr21225191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

birge · http://birge.blog.hu 2009.07.06. 20:42:27

Ezek a mai fiatalok!
Amúgy még egészen jól jártál. Nekem egy kisebbségi fiatalember (khmm) taperolta le a melleimet (az enyémeket.. érted..) a buszon a múltkor, és miután csúnyanézés-krákogás-kombóval eltoltam a kezét, leszállás után még volt pofája megpróbálni felszedni...

darkhoney 2009.07.06. 21:33:34

Egyszer én is jártam így, csak nekem a popsimat taperolta le egy hasonló, borzalmasan unszimpatikus és gusztustalan férfi. Pedig én még azt hittem h nem az a "vonzerőm" :D
süti beállítások módosítása