Mégse vagyok vesztes!

 2009.06.11. 23:19

Van diplomám, ebben az esetben még kellemetlen is, hogy kapásból kettő, de nincs munkám. Esze veszett módon keresek, de nem lelem. Semmi, de semmi nem úgy történt ahogy én azt elterveztem, vagy feltételeztem. Azt hittem, hogy csak én vagyok ekkora Lúzer! És most kiderült, hogy mégse!!! Találam egy filmet, ami -micsoda véletlen- az egyik kedvenc sorozatom (Gilmore Girls) főszereplőjének a filmje, név szerint Alexis Bledel-é egyszerűbben Rory-é! Pont erről szól. Pont rólam, azokról akikről nem jött össze egyből! Ebből pedig arra következtettem, hogy ha ebből filmet lehet csinálni, akkor ez nem egyedi bénaság, hanem igenis, sok-sok diplomást érintő probléma lehet! Komolyan jobb lett tőle, meg attól is, hogy megnéztem a Trailert.

 

 

Ugye?! :D

Címkék: film post grad alexis bledel diploma után

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr421180038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eraduf 2009.06.14. 14:15:29

hali,

tetszett az ajánló. megnézzük majd moziban?? :-)

apropó: van itt mellettem egy pasi, aki szívesen pókerezik veled - élőben :-)

(sőt engem is most próbál tanítani, úh már hárman leszünk...)

darkhoney 2009.06.14. 16:07:36

Remek ötleteid vannak! :)

birge · http://birge.blog.hu 2009.06.27. 14:39:13

Csatlakoznék a csajos mozizáshoz!
süti beállítások módosítása