Hibás elképzelés

 2009.05.12. 02:40

Nem titok, nincs munkám, már március 27. óta. Ha nincs munkája és nem hallgató az illető, akkor ugye a Tb-t sem fizetik utánad, ezért még az autó se tud nyugodtan elgázolni. Ezért, úgy döntöttem, hogy regisztráltatom magamat, mint munkanélküli friss diplomást. El is mentem 30-án a központba. Egy lány futószalag sebességgel adta ki az embereknek, hogy ki mikor és mit csináljon. Így történt ez velem is. Néhány gyors kérdés után adott egy időpontot április közepére, hogy akkor lesz egy tájékoztató amit meg kell hogy hallgassak és akkor majd állományba fognak venni visszamenőleg. 2 hét eltelt, munkahely még mindíg nincs. Elmentem a tájékoztatóra, ami röpke 2,5 óra alatt le is zajlott, kitöltöttünk rengeteg papírt, majd kaptam egy újabb időpontot május elejére! Szuper mondom magamban, végre elkerülök egy olyan emberhez, aki talán tud nekem abban segíteni, hogy hogyan legyek hasznos, végre. De nem. Egy nagyon kedves és rendes hölggyel volt találkám, aki megállapította hogy havonta mennyi járadékot kaphatok, majd ő adott nekem egy újabb időpontot Április végére! Tehát, számoljunk utána. 2 hónapot eltökölünk, mire eljutok odáig, hogy végre beszélhetek valaki olyannal, aki talán tud kiutat a helyzetemből. 2 hónapon keresztül fizetik nekem a semmiért a mellesleg nem sok, de potya pénzt. Kérdem én: nem lenne mondjuk célszerűbb megfordítani ezt a rendszert? Nem lenne célravezetőbb talán munkát találni, átképezni vagy bármi, azokat, akiknek nincs munkája? Miért jó az államnak az, hogy több hónap semmiért fizet nekem? Mert csak április végére kell - ez esetben nekem tennem bármit is, hogy ez a járandóság ne szűnjön meg? Nekem speciel Normális munka kéne, nem potya pénz! Ebben segítsen a kedves Munkaügyi Központ és az állam.

Címkék: munka állam munkanélküli munkakeresés agyrém időhúzás munkaügyi központ

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr691116328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása