Utolért a válság

 2009.02.09. 19:13

Állás után nézelődök itt-ott. Gondoltam, bepróbálkozom a Sanománál, mint szerkesztőségi titkárnő. Mondván, ha az ajtón nem engednek be, bemegyek én az ablakon. Aki nem tudná, a Sanoma ma uralja a nyomtatott női és pletyka lapokat és az egyéb magazinok piacát, valamint több on-line hirportáljuk, valamint e-mail és álláskeresős oldaluk is van. Szóval én azt hittem őket biztos nem kell félteni. Erre, egyik nap a következő e-mailt kaptam:

Először is szeretném megköszönni, hogy a Sanoma Budapest Zrt-t megtisztelte pályázatával, feltöltötte szakmai önéletrajzát.

Ezúton értesítem, hogy vezetőségünk a kialakult gazdasági helyzetre való tekintettel a szerkesztőségi titkárnői pozíció betöltését nem engedélyezte, ezért a kiválasztási folyamatot leállítottuk.
Miii??????? Már a Sanoma is erre hivatkozik? akkor hogy akarok én egyáltalán hirdetést eladni!? Nem hogy másik állást nem, vagy csak nagyon nehezen és az előzetes mércéből alább adva, hanem még a mostanit is el fogom veszíteni, ha ez így marad.

Valahogy egyre szimpatikusabbá kezd válni London... nemis tudom miért?!

Címkék: munka gazdaság válság

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr86932340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása