Tenyészik?!

 2009.01.28. 10:58

Igen, mi tagadás, csúnyán öregszem, ugyanis elég sok dolgon felháborodok mostanában. De tényleg!
Még amikor én kislány voltam, akkor a pipaszár lábú pasik nem hordtak cicanaci tapadású gatyákat, most viszont ez menő. A világon nincs ilyen! Nemhogy eldugnák, neem, ők még ki is hangsúlyozzák, hogy milyen kis szánalmas, az életre nem alkalmas testalkatuk van. Hol romlott el a "testalkatgeneráló"? Az én időmbe Nagy mosoly is voltak kirívó esetek. Egy-két túl vékony, vagy túl vastag diák volt, de nem minden harmadik! Most vagy a gebe, vagy az elfolyósodott "jött a divatba". Hogy lettek az emberkezdemények ennyire szélsőségesek, és hogy lehetnek ilyen durván vékonyak? Szinte kisfiús a testalkatuk, a viselkedésük és úgy az egész jelenség az. Nem tudja normálisan felhúzni azt a szerencsétlen nadrágot (miért nem vesz egy számmal nagyobbat?), csak a segge közepéig és ott villog kifele az idióta alsónadrágja, amelyik olyan undorító összhatást ad az egész lénynek, hogy nem értem mi lehet egy ilyenbe vonzó?! Némelyik úgy néz ki, mint egy lány. Sok olyan Emós párocskát látok, ahol a lány úgymondd, jó húsban van, a fiú meg mellette olyan kis nyeszledtke. Komolyan, hova tűntek a középiskolás korosztály fiú tagjai közül a Normális méretekkel rendelkező pasik?! Tök ugyan olyanok, mintha tenyésztenék őket. Erre még rárak egy lapáttal, hogy mindnek ugyan úgy van kisimítva a haja, ugyan úgy van kihúzva a szeme. Sőt, még néha azt se tudom megkülönböztetni, hogy meliyk a fiú és melyik a lány. Mindegyik fiú, aki ezt az irányzatot - vagy tudom is én, mit- követi, olyan kis vékonyka, már-már bulémiás hatású, jobban sminkelt mint némely lányzó, és még a viselkedésük is hagy némi kivánni valót.
Miféle viselkedés az, hogy útközbe üvölttetik a hülye telefonjukon az idióta zenéjüket?! Ebbe a kategóriába nem csak az előbb említett ropilábú nő imitátor pasik tartoznak ám. Ezt sokkal többen csinálják. Vagy idióta vonat kattogásra hasonlító zörej, vagy dzsik-hopp "zene" üvölt abból a szerencsétlen telefonból, hogy majdnem szétszakad szerencsétlen. Mi alapon kényszerítenek engem és még vagy 50-60 embert, hogy azt a szart hallgassuk? S ha véletlenül valaki oda mer szólni nekik, tutira nekik állna feljebb. Bár még nem láttam olyat, hogy bárki rájuk szólt volna. Miért nem szólunk rájuk? Tudom én, hogy azok, akik többen vannak mindíg nyerő helyzetben vannak, de akkoris. Miért félünk egy maréknyi barna diákigazolványos kis csipszartól?! Amikor én még kislány voltam és az osztállyal utaztunk tömegközlekedési eszközökkel és netalán hangoskodtunk, a bácsik és nénik úgy lekiabálták a fejünket, majd utána a tanárnéni, hogy teljesen össze szégyelltük magukat. Abban viszont biztos vagyok, hogy ha ugyan ez megtörténne ma, egyből tudná mind a jogát és kikérné magának, csak azt felejti el, hogy nekem meg jogom van a lehető legnyugodtabb körülmények között utazni azon a szerencsétlen tömegközlekedési eszközön!
S hogy ki a hibás? Egyértelműen a mobiltelefon gyártók, mert ilyenkor se a társadalom és leginkább nem a szülő a hibás, még véletlenül nem az, aki létrehozta ezt a valami.

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr11907009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása