Tökéletes lángos Budapesten!

 2009.08.10. 17:53

Imádom a lángost! Nem tudok sok jobb "mobil" ételt a lángosnál. A roppanós - nem túl száraz- tészta, a tejföllel és sajttal, no meg egy lehelletnyi fokhagymával egész egyszerűen felülmúlhatatlan. Dunaújvárosi diákéveim alatt sok lángost ettem meg, a bulik után ez volt a záró-, és néha a főszám. A Vasműben dolgozóknak köszönhetően ott már 4 óra után kicsivel nyitva volt a lángosos, ami Újvárosban a legfinomabb lángost csinálta. Lediplomáztam (de minek?!) és azt hittem ezzel véget is ért a fincsi lángoshoz való hozzájutás. De NEM!!! Ma megtaláltam a legfinomabb lángosost. De komolyan.

A Klinikáknál leszálltam a metróról és a kijáratnál megcsapta az orromat a frissen sült lángos fenséges és utánozhatatlan illata. Elintéztem az elintézni valómat és mivel szép idő volt, úgy döntöttem sétálok kicsit az Üllői úton, ami mondjuk nem a legszívderítőbb séta helyszín, de jó volt ez nekem, ugyanis így ki tudtam küszöbölni a lefelé mozgólépcsőzés kínját és közben el tudtam fogyasztani a lángosomat. 360 forint volt a sajtos tejfölös, ami olcsó. Ennek tudatában kicsit féltem, hogy olyan immel-ámmal megkent borzalmas sajttal megszórt low cost-os lángos lesz, de NEM! Ez egy tökéletes lángos volt. Olyan nagy volt, hogy két kézzel kellett fogni és még úgyis lelógott. A tésztája kellemesen vékony, tökéletesen átsütött, de nem kiszárított a széle pedig roppanós. Nem sajnálták le a tejfölt se róla. Ami pedig kiemelendő, hogy nem kutyult tejfölt raktak rá, hanem igazi tejfölt. Nem volt higítva, semmi csak tejföl! A sajt pedig... hmmm. Elő szokott fordulni, hogy egy amúgy tökéletesnek induló lángost tönkre tesznek vmi Zs kategóriás borzalmas sajttal. Ebben az esetben a sajt megkoronázta ezt a csodát. Jó vastagon meg volt szórva, és érezni lehetett a sajton, hogy normális minőségű frissen reszelt (valószínű trappista) sajt volt. Kértem rá fokhagymát is, annak ellenére, hogy nem vagyok oda érte normális esetben, de a lángoshoz hozzá tartozik a fokhagyma is, na. Ezt mondjuk kicsit megbántam, mert a fokhagymát se sajnálták le róla (miért is tennék?!) és az utolsó néhány harapásnál már fájt a fokhagyma. Azóta is ezzel az ízzel küzdök és bűzlök tuti, de megérte! Egész egyszerűen tökéletes volt. Minden lángos barátnak csak ajánlani tudom a Klinikák metró megálló mellett álló kicsiny, fehér lakókocsit és a fantasztikus lángosukat! (mellesleg kürtöskalácsot is árulnak, asszem az lesz a következő:D ) Vegyétek és egyétek, mert jóóóó!

Címkék: teszt ajánló kritika étel lángos dunaújváros élménybeszámoló üllői út klinikák tökéletes lángos diák évek

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr471300917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása