Beteges?

 2009.05.23. 01:18

Volt egy életem. Egy meglehetősen jó, gondtalan, kiegyensúlyozott, kicsi burokban fejlődő világom. Aztán, ez egy csapásra megszűnt létezni, illetve darabokra tört. Mára, már csak emlékfoszlányaim maradtak. S lassan, azok is kezdenek eltűnni. Minden, ami jó elmúlik. Tudom, aminek kezdete van annak vége is, de én nem akarom a végét, nem akarom az újat! én a régit akarom, mégpedig most! Sajnálom, hogy nem dokumentáltam mindent aprólékosan és sajnálom, hogy ellopták őt, az emlékeimmel. és gyűlölöm, hogy nem tudtam megmenteni a világom.

Próbálok újat létrehozni, de soha nem lesz olyan jó, tökéletes és egyszerű. Már minden bonyolult és tökéletlen. és alig van segítség...

Címkék: depresszió

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr681138556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása