Rekord a villamoson!

 2009.03.11. 21:06

Ma sikerült a 4-6 villamossal több mint egy óra alatt eljutnom a Móricztól a Margit hídig. Igen, tudom hogy nem ez a legésszerűbb útvonalválasztás, de szeretek villamosozni. Pont ezért nem szálltam le róla, amikor bemondta a villamosvezető néni hogy kinyitja az ajtókat két megálló között mert műszaki probléma akadt elöttünk. Gondoltam, olvasok egyet és különben se fogok leszállni két villamosmegálló között a másik villamos sínre, hogy utána átrohanhassak a meglehetősen forgalmas körúton, hogy utána esőben elsétáljak a következő metró megállóig, amit mellesleg gyűlölök. Na nem! Mellesleg, az emberek meglehetősen idiótának bizonyultak ma is. Mennek a villamos sínek között és látják, hogy jön szembe a másik villamos, de ezek az idióták nemhogy átmennének az úton, vagy megállnának hozzá lapulva az álló villamoshoz, nem. Ők mennek tovább, még csak lapjával se fordulnak. Tehát ők, a nagy vagány pestiek, mentek két villamos között úgy hogy az egyik még mozgott is. Na, az ilyeneket simán megbüntetném. Ettől eltekintve, azt hittem semmi gubanc nem lesz. De nem így lett - micsoda meglepi. Nagy nehezen elgurultunk a Wesselényi utcáig, ahol már úgy kellett pisilni, hogy csak na. Wesselényi utcánál bezzeg nem volt semmiféle gyorsétterem, ahova be lehetne menni, vagy nyilvános wc. Eljutottam odáig, hogy még akár fizetnék is! érte. - ez azért már egy fokozat. Szóval, úgy döntöttem, hogy leszállok a villamosról, lévén hogy pont megállóban rostokoltunk. Elindultam a Nyugati felé, mondván, hogy az Oktogonnál van Burger King és oda bemegyek- csak bírjam ki odáig. Szóval, elindultam gyöngyöző homlokkal a körúton, megjegyzem magassarkúba és kosztűmbe, amiben háát, nem igazán lehet rohanni. Megelőztem 3-4 villamost és messze kezdett felsejleni egy Kfc! Én még életemben nem örültem ennyire annak a szánalmas gyorsétkezdének! Komolyan. Szóval, a Kfc mentett meg. Mire kijöttem, ott állt az eredeti villamosom, amiről leszálltam kb 10-15 perccel korábban. Vissza szálltam és folytattam maratoni utamat, immáron nyugodt olvasásba süppedve.  :)

Címkék: budapest bkv emberek butaság villamos ciki kellemetlen

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr1996671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása