Tv háború

 2009.02.03. 16:38

Szerintem az egyik legjobb sorozat a Gilmore Girls, azaz a Szívek szállodája. Az első néhány évadot az M1-en láttam, majd, amikor befutott és szeretett sorozat lett, megvette a jogot a Viasat 3. A befejező néhány évadot már reklámokkal teletűzdelve néztem végig, de nem baj, örültem neki, mert legalább ez volt. Sajnos már nem forgatnak belőle új részeket, de azért rafkósak voltak az írók, mert úgy fejezték be, hogy bármikor lehetne folytatni. Ebben reménykedünk rengetegen, megjegyzem. Amióta nincs friss rész, azóta a Viasat3 már háromszor is ismételte az egész sorozatot. Így már kb 3-4 alkalommal volt szerencsém néhány részhez. Nem baj, hiszen szeretem. Ami viszont kissé megdöbbentett, az az volt, hogy az RTL klub is elkezdte vetíteni, de nem ám az elejétől, NEEEm! Ők az utolsó elötti, tehát a 6. évad első epizódjával kezdtek! Hogy lehet ilyet csinálni? És aki nem látta az első ötöt valahol máshol az hogy fogja megérteni azt, hogy miért olyan nagy dolog, hogy Rory találkozik Jessel, vagy hogy Luke és Lorelay kapcsolata miért ilyen kusza, Mi a helyzet Emilyvel?! sehonnan! A magam részéről én nem engedélyeztem volna, hogy így "kezdjenek" el egy sorozatot. A másik meg, hogy 25 perccel később kezdi az rtl, mint a viasat. a Viasat most tart az ötödik évad közepén az rtl meg a hatodik elején!!! Beszarás. Tudtam én, hogy a tv csatornákon nagy a gengszterkedés, de hogy ennyire?! Íme az Rtl Klub Szívek Szállodájás oldala.

Ami viszont örömteli az RTL klubbal kapcsolatban, hogy ma, (február 3-án) kezdődik a Sarah Connor Chronicles! Nem voltam és most sem vagyok a Terminátor mozifilmek rajongója, de ez a sorozat egész egyszerűen szuper! Már megnéztem angolul, és ma meg fogom magyarul is, csak félek kicsit, hogy a szinkront itt is el fogják rontani. (ez olyan hazai szokás féle lehet) Szóval tudom ajánlani, hogy nézzétek meg ma 21:20-tól! Itt az RTL klub Terminátor kedvcsináló oldala. Jó szórakozást! A lényeg, amikor elkeditek nézni, hogy fogadd el, hogy bármi lehetséges! 

Címkék: tv sorozat rtl klub viasat terminátor szívek szállodája sarah connor

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr42920516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása