Elvan a gyerek, ha játszik! :)

 2009.08.16. 17:59

Ma strandon voltam a szüleimmel. Ellabdázgattunk elszkálgattunk, aztán egyik alkalommal egyedül mentem be a medencébe, mert ők nem bírják a tempót. Épp ott sziszergek be az irtózatosan hideg medencébe, amikor látom, hogy mellettem egy lányzó hasonló helyzetbe van, mint én csakhogy ő már benne áll a medencébe, de reszket, mint a nyárfa levél. Jól kiröhögtük egymást. Majd elkezdtünk beszélgetni és jót beszélgettünk a lányzó a középiskolás éveinek az elején jár, én már megszereztem az első diplomám. Sacc volt közöttünk úgy 8 év, de ez nem volt baj, hiszen ő komolyabbnak tűnt mint a kortársai, én meg hááát, azt mondják rólam, hogy megakadhattam a tiniségbe egy-egy megnyilvánuláom alapján. Dumálgattunk labdáztunk aztán ennyi, mindenki ment a saját napozójára. Majd kis idő múlva mentem vissza a vízbe, mert én nem vagyok hajlandó fél óránál tovább aszalódni a napon. Neem, az nem én vagyok. Lehet hogy ezért nem vagyok lebarnulva?! Lezuhanyoztam, mert tényleg baromi hideg volt a víz és máshogy nagyon sokáig tart belemászni. Elkezdtem magamat locsolgatni, majd egy hirtelen gondolattól vezérelve bele ugrottam a medencébe. Hozzá teszem, ilyen már vagy 6 éve nem csináltam. Nagy lelkendezve elmeséltem ezt újdonsült strand társamnak és úgy felbuzdult, hogy azt mondta nosza, menjünk ugrálni. Onnantól kezdve vagy egy órán át ki a medencéből és vissza ugrás. Olyan izomlázam van, de annyira jó volt! Komolyan. Olyan jól csinálhattuk ezt az ugrálást, hogy elég sokan kedvet kaptak hozzá. Volt két anyuka, akik hosszas önunszolás után mertek bele ugrani a medencébe, de beleugrottak és élvzték. Szóval, mindenkinek tudom ajánlani, hogy amikor strandon van, felejtse el néhány percre, hogy hány éves, a korához képest milyen elvárásokat kéne teljesítenie és ami a legfontosabb, ne vegye észre az irigykedő tekinteteket akkor amikor éppen bombát kezd ugrani a medencébe! Mert JÓÓÓ!

Címkék: viselkedés bomba medence strand fiatalság bolondság ugrás

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr721313295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása