Nyelvi nehézségek :)

 2009.07.23. 01:07

Rendszeresen játszom több on-line poker teremben is, mikor melyiken tudtam elég pénzecskét összenyerni, hogy aztán jól el tudjam veszíteni azt. De most nem ez a lényeg. Már rég szemezek a spanyol nyelvvel. Egész egyszerűen imádom a csengését, meg azt az energiát és úgy az egészet! Na meg, a legjobb Forma 1-es pilóta ugye spanyol (s aki még nem tudná, Fernando Alonso ez a fantastico pilóta) és innen is érkezett egy kis lelkesedés is. Na de vissza az eredetihez. Az egyik teremnél raktam fel magamról, illetve a pofimról egy képecskét. Ennél a teremnél folyamatosan irogatnak nekem minden-félne nemzetiségű emberkék sok-sok szép dolgot. Nem mondom, eszméletlenül jól esik, de miattuk nem tudok eléggé figyelni a leosztásokra, de valamint valamiért. Ezekben az esetekben a májam dagad, nem a pénztárcám :D Ami viszont feltűnt, hogy a Spanyolok elég rendszeresen találnak be. Nem kis meló pokerezni és szótárazni egy olyan nyelven érkezett hozzád szólásokat amit életedben nem tanultál! Válaszolni nem tudok, csak ilyen szólásokkal, amik ugye kompletten benne vannak a szótárba, meg írogatok nekik én angolul de ahhoz meg ők a süketek. Pedig de jó is lenne... simán meg lehetne csinálni azt, h ők írnak nekem spanyolul, és én válaszolok nekik angolul. Így két nyelvet is tudnék gyakorolni és tanulni! Szóval, a felhívás, amit még jó multkoriban tettem, hogy poker partnereket keresek, kibővült és a feltételek szigorodtak. Tehát: Spanyolul és Angolul beszélő póker partnereket keresek, akik nem vernek meg, ha csúnyán megkopasztom őket :D ja és ne tudjanak magyarul, ha kérhetem. Jelentkezni nálam lehet. Kemény lesz a Casting, érzem! :D

Címkék: játék spanyol angol poker poker partner

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr501262172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása