Mindenhol a politika

 2009.03.02. 12:50

Értékesítek, illetve csak próbálok értékesíteni kisebb-nagyobb sikerrel. Mióta bejött ez a fene nagy hepaj, azóta egész egyszerűen az emberek behúzzák fülüket farkukat. Rengeteg visszautasítást kaptam már, de a mai az túl szárnyalt mindent! Komolyan. Még az a szerencse, hogy telefonon zajlott le ez az egész, mert különben nagyon nem jártam volna jól. Szóval. Elmentem egy régi ügyfélhez, hogy vissza csábítsam hozzánk. Ajánlatot tettem  egy férfinak, aki még érdeklődött volna. Sokadik telefonhívásra ma beszéltem egy nővel, aki nem a titkárnő volt (megjegyzem kedves csajszi a titi). Kérdeztem, h döntöttek-e. Ez egy egész egyszerű eldöntendő kérdés, amire egyszerű a válasz. Gondolom én. De ez a vad idegen nő, akivel soha nem találkoztam, telefonon is most beszéltünk először, úgy érezte, hogy meg kell hogy indokolja, hogy miért nem akarnak visszatérni és kifizetni havi 4666 Ft-ot két hirdetésért! Már vártam, hogy mikor jön ki a mostanában Jokernek számító Válság van kártyával. Hát persze hogy kijátszotta! Eddig nem is lenne sok baj a dologgal, hiszen ez majdnemhogy normális fordulat. Most jön, amin kiakadtam. Kb ezt mondta: "Tudja, túl kell élni ezt a válságot, ami pártunk és kormányunk kreált számunkra!" és végig ott éreztem a hangjában a sértődöttséget és azt szemrehányást, vagy nem is tudom mit. Hát hülye ez??? Pártunk és kormányunk kreált? Ha már kreálmányról van szó, akkor a magyar és a világ média kreálta, nem a kormányunk. Ez nem kreálmány, ez így van. Ha lehet ilyet mondani, akkor a véletlen, hogy pont most történt ez. (bár a pontos hátterét nem ismerem) Igen, lehet hogy máshogy kellett volna reagálni. Igen, az országunkat sorra írják le. És lehet, hogy ha az ő imádott pártja lenne kormányon, akkor máshogy történt volna minden, de nekem ne kezdejen el politikáról beszélni miközben védekezik a saját kicsinyessége és szarrágósága miatt, mert piszkosul felmegy a pumpa! S nem azért, mert én éppenséggel kormánypárti szimpatizáns lennék, hanem azért, mert próbálok kimaradni ebből az egész szarságból. Bár már látom, hogy nem lehet.

Címkék: politika gazdaság butaság

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr45975196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása