Sorozatok az életemből :)

 2009.02.07. 01:16

 Világ életemben nagy sorozatos voltam. Először, mint hazánkban minden korombelinek a Szomszédok és a Dallas volt. Már csak röhögni tudok egy-egy jeleneten, vagy epizódon ha megnézem. De akkor... a világot jelentette pénteken és csütörtökön. A másik meghatározó sorozat az a vasárnap délutáni Disney mese délután volt! Csak nagyon indokolt esetben volt elmulasztva ez a program. Asszem itt kezdődött minden...

A mai napig emlékszem arra, amikor a kedves M1 megszakította a mesét azt hiszem Kacsa meséket, mert meghalt Antall József! Ezt a mai napig nem tudtam kiheverni és azt gondolom sokan vagyunk még ezzel a problémával :D Sok-sok sorozatra emlékszem ebből az időből. Azt tudom, hogy a Gumi macikat először gyűlöltem, mert milyen dolog már az, hogy pattognak a macik! Az mondjuk nem zavart, hogy az egerek és a kacsák beszélnek, sőt milliomosok. Amitől meg kivert a víz, az Én kicsi pónim volt és valami felnőtt film, valami postakocsis. Na, akkor mindíg babáztam addig, de ki nem kapcsoltam a tv-t! Nehogy lemaradjak valamiről. Szóval, igen függő voltam, vagyok és leszek :D

 

Címkék: sorozat mese disney családi délután a disneyvel

A bejegyzés trackback címe:

https://darkhoney.blog.hu/api/trackback/id/tr96927778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása